Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 28 oktober 2013

Wat ben ik verrast

Even een kerstkaart laten zien die ik met mijn nieuwe eBosser heb gemaakt.Zaterdag kwamen mijn dochters en schoonzoons met deze eBosser naar binnen.Samen met mijn man hebben ze mij een vervroegd verjaardagscadeau gegeven echt helemaal te gek.ben er super blij mee en het gaat zo fijn.
 Deze kaart ben ik er zondag mee gaan maken en net de foto gemaakt van de kaart.
Vind deze Edwin ook super leuk dus deze stempel zal je wel wat vaker te zien krijgen.Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn Sjakkie de slak en ben best benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

20 opmerkingen:

jackelien zei

Wauw wat een mooi cadeau.!!
je kaart is erg mooi.
gr Jackelien

esmee zei

een leuke kaart

KarinsArtScrap zei

o wat een gaaf cadeau Joke ik geloof goed dat je blij bent.
je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.

gr karin

Bea zei

Wat prachtig cadeau Joke, je hebt er een leuke kerstkaart mee gemaakt......

groetjes Bea.

Nelleke zei

Wat ben jij vewend zeg. Schitterende kaart ook. De klok is ook zo leuk. Groeten Nelleke

Ans Gilbert zei

Wat heb je een prachtig cadeau gehad Joke, leuk om zo verrast te worden..
Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een leuke stempel, liefs van Ans

Karin zei

Dat is nog eens een leuk kadootje!
Je kaartje is prachtig geworden.
gr. Karin

jolanda zei

mooie kaart

Margo zei

Superleuk kaartje en wat een leuk kado heb jij gekregen zeg ! Je bent alvast lekker verwend !
Liefs
Margo

Anita Meijer zei

Wat een superkado Joke, lijkt me ook helemaal geweldig een Ebosser, maar helaas pindakaas ben pas jarig geweest en geen eentje gekregen. Ach wie weet ooit. Je kaartje is prachtig.
Liefs van Anita

Rianne Timmers zei

Wat een mooi cadeau heb jij gekregen en je kaartje is erg mooi.
Liefs Rianne

Ans S. zei

Wat een leuk verjaardags kado heb je al gekregen, je heb er een prachtige kerstkaart mee gemaakt.

Groetjes Ans

Renate zei

Super scheetig kaartje. Erg leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Antoinette Voorn zei

Ohhhh das nog een een verrassing, gaaf joh!!! das een kanjer van een kerstkaart, heel mooi gedaan en leuk papier heb je gecombineerd!

Cora zei

Dat is echt een verrassing. En die moet je natuurlijk meteen uitproberen.
Een enige kaart is het geworden.
Veel speelplezier met je kadootje.

Anneke zei

Wat een leuk cadeau! En je hebt er een mooie kaart meegemaakt :)
Groetjes Anneke

Corrie zei

wauwww wat een super mooi cadeau, heel veel plezier ermee Joke

een super leuk kaartje heb je er mee gemaakt

groetjes Corrie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, joke Leuke stempel van Tilda. Sjakie de Slak is ook schitterend. Lieve Kleurtjes.
Groetjes, Anja

Lenie zei

nou jij bent verwend zeg veel plezier ermee hoor.
En je kaart is prachtig en die stempel ja dat is een schatje hoor.
groeten LEnie

Creahannie zei

Leuk hoor dat je de E-bosser vast cadeau kreeg en kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent! Wens je er erg veel plezier mee en deze kaart is super mooi geworden!!
Gr Hannie