Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 8 november 2013

De kerstman

Zag bij Card en Scrap Challenge deze challenge en deze vond ik zo leuk dat ik hiermee aan de slag ben gegaan en omdat ik nog steeds niet genoeg kerstkaarten heb ben ik met de stempel van Me to You weer uit de doos gepakt.Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge bij Cards en Scrap Chsallenge.
 Het papier komt uit het blok van doodlebug design
Stempel ingekleurd met de copics en verder wat stempeltjes rondom gedaan en het jasje met Liqued applique bewerkt.
Vond de stempel met Kerstman wel heel toepasselijk bij deze kaart.
Ook wil ik een nieuwe volger hartelijk welkom heten alleen kan ik haar blog niet vinden.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.
Probeer vanavond even een blogronde te doen maar gas nu eerst even door met foto's plakken van de vakantie.Ben deze nu aan het scrappen in drie boeken en het is een heel werkje.
Groetjes Joke

24 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige kaartje. Ook je voorgaande kaartjes zijn super.

grtjs
Claudia

Renate zei

Super scheetig kaartje. Erg leuk gemaakt.

-xies- Renate.

KarinsArtScrap zei

wat een lieverd Joke een hele mooie kaart.

gr karin

Corrie zei

een heel lief kaartje
Groetjes Corrie

jolanda zei

hele leuke kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ik klikte even op de foto van je nieuwe volgester en dan kom je op haar Blog..je kerstkaart is super, leuke stempel en mooi gecombineerd met het papier, liefs van Ans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke digi.
Ik moet ook nodig aan de slag met kerstkaarten.
Groetjes, Anja

Cindy zei

Hoi Joke, dit is ook weer een schatje, met als de kaar hieronder. Super gedaan. Liefs, Cindy

Wil zei

Ach wat een schattige stempel is dit. Heel leuke kaart heb je er mee gemaakt hoor.

groetjes,Wil

Corrie zei

Prachtige kerstkaart Joke, leuk hè dat Liquid Applique, ik gebruik het ook best vaak, het resultaat is geweldig.
Lieve groetjes,Corrie

Marianne Schut zei

Hai Joke, een super leuk kaartje! Die bontranjes zijn zo mooi! Liefs Marianne

Ans zei

Mooi kaartje!!!

Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

Liefs Ans

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje Joke!
Fijn weekend, gr. Karin

esmee zei

een lief kerstkaartje

Bea zei

Een mooi kerstkaartje met een lief stempeltje Joke.....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Joke, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Alexan van der Jagt-Uithol zei

Agh wat een schatje is dit! Mooie kaart. En de kerstkaarten van de vorige posts zijn ook weer helemaal top! Prachtig allemaal.
Fijn weekend en groet van Alexan

Bernadet zei

Prachtige kaart, echt heel erg mooi.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Anneke. zei

Wat een prachtige kerstkaart. Mooie kleuren combi.
Leuk dat je mee doet bij Cards & Scrap.
Groetejs Anneke.

Rebecca zei

Wat een mooie kaart Joke.

groetjes Rebecca

Chantal zei

Leuke kaart, mooi gemaakt!!!

Groetjes Chantal

Ellen zei

Prachtige kerstkaart nav de schets! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scraps.
Groetjes Ellen

*mieke* zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de schets Joke!
Bedankt voor het mee doen bij Cards & Scrap deze week.
Groetjes Mieke.

Sandra Lemmens zei

Oh wat een poepie.
Echt heel leuk gemaakt.