Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 16 november 2013

De verjaardagskaart voor Wil

Vandaag is Wil jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.Wil gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag.
 Deze Tilda vind ik bij deze kaart wel passen en het papier komt van de Action vandaan.
 Met de Copics heb ik haar ingekleurd.
 De vlinder met Shabby White bewerkt en een aantal plakparels bij gedaan.
Afgelopen donderdag viel de Candy van Desiree op de mat en wat een leuke candy heeft ze gemaakt,ben er super blij mee.Ook zag ik pas gisteravond dat ik de random winnaar ben van Challenge 192  bij Card and Scrap nou mijn week kan niet meer stuk ook al heb ik het erg druk op het moment zodat ik weinig kaarten kan maken en bloggen maar dat komt wel weer.Ben erg druk met de vakantie foto's inplakken en die moeten echt uit mijn hobbykamer dus ga zo weer ermee aan de gaan.
Allemaal heel erg bedankt voor de reactie's op mijn vorige kerstkaart en een fijn weekend
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je prijzen. De tijd komt vast wel weer. Dit is een gezellig en leuk kaartje, mooie kleuren zo bij elkaar. Groetjes, Nelleke

Cinderella zei

Hoi Joke wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen en maar liefs 2 x .
Jouw kaartje ziet er weer mooi uit leuk de kleurtjes
Een fijne zaterdag
Liefs Cinderella

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Superleuk om in de prijzen te vallen en je kaatje voor Wil ziet er prachtig uit, hele mooie kleurtjes.
Succes met je foto's, liefs Ans

Claudia Rogier zei

Proficiat met je prijzen. Je kaartje ziet er super uit. Ook je vorig kaartje is knap gedaan.

grtjs
Claudia

jolanda zei

prachtige kaart

Karin zei

Wat een mooi kaartje Joke, heerlijke kleurtjes. En wat een leuke candy heb je gehad!
Fijn weekend, gr. Karin

Richtsje zei

Gefeliciteerd Joke met het winnen van deze gave candy! Je kaartje is weer schitterend, heel mooi van kleur, lekker fris en vrolijk! Wil zal er vast blij mee zijn! Ik heb bij jou ook nog even terug gekeken omdat het niet altijd lukt om te bloggen...en ik moet zeggen het is allemaal het bekijken weer meer dan waard Joke! Prachtige kaarten! Succes met het inplakken van je foto's!

Groetjes Richtje

Corrie zei

Mooie kaart Joke, wat leuk dat je zo,n super prijs hebt gewonnen.
Lieve groetjes,Corrie

martina's kaartjes zei

heel erg mooi en geslaagd !
grtjs,martina
x

jaimie zei

Hallo,

Wat een leuke kleurtjes en mooi kaartje.

Groetjes, Jaimie

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd met je prijs Joke en een mooie kaart heb je gemaakt.

gr karin

Bea zei

Proficiat met je prijs, leuk is het als je soms iets wint, leuke kaart is het geworden Joke, veel plezier met opruimen...

nog een fijne zondag Bea.

Creahannie zei

proficiat met je prijzen !!!
Dit kaartje is ook weer een toppertje hoor, ik vind de kleuren ook super en erg mooi ingekleurd.
Gr Hannie

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor Wil Joke, ziet er supermooi uit, top weer en wauw wat een prachtige candy heb je gewonnen.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je prijzen, leuke verjaardagskaart heb je gemaakt.

Groetjes Ans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en een leuke stempel en wat een gave candy heb je gewonnen.
Groetjes, Anja

Wil zei

Beetje late reactie, maar deze kaart is echt prachtig! Hij staat nog steeds te pronken in mn kast hoor :)
Heel erg bedankt hoor Joke! En jij ook gefeliciteerd met je gewonnen candy/prijs

groetjes,Wil