Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 4 november 2013

De volgende kerstkaart.

Ja ik heb de smaak goed te pakken en de kerstkaarten gaan nu door ook dank zij jullie met al die ideeën kan ik aan de slag.Bij Claudia zag ik dit model van kaart en ben er mee aan de slag gegaan 
 Het papier is van Marianne design lint van de markt en mijn nieuwe magnolia stempel heb ik voor deze kaart gebruikt
 Na het inkleuren met de copics met blauwe inkt gesponsd en met Shabby white nog bewerkt
Ook de magnolia bloem heb ik met de Shabby white bewerkt.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart.
Groetjes Joke

24 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Joke, je kaart is prachtig, mooi gekleurd, het is een prachtig stempeltje, mooi gemaakt, de bloem is ook prachtig, je gaat lekker met je kerstkaarten.
Lieve groetjes,Corrie

Creahannie zei

Hoi Joke,
Schitterende kaart, leuk stempeltje en zóóóóó mooi ingekleurd!!!
Gr Hannie

ANJA 3D zei

Ik heb heel wat gemist zie ik als. Prachtige kaart met een prachtige,Tilda.
Ook je vorige kaart is prachtig.
En dan je luiertaart en sjaki de slak. Super gaaf.
Groetjes, Anja

Cora zei

Wat een lief kaartje is dit ook weer geworden.

Chantal zei

Wat een leukerdje Joke, erg leuk gedaan!
Groetjes,
Chantal

Cindy zei

Hoi Joke, wat en schatje en zo mooi gekleurd! Liefs, Cindy

jolanda zei

hele leuke kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schatje is het geworden, mooie stempel en de bloemen heb je mooi gemaakt, liefs van Ans

Bea zei

Al weer een prachtige kerstkaart Joke, mooie stempel en kerstroos....

groetjes Bea.

KarinsArtScrap zei

het is weer een heel lief kaartje Joke.

gr karin

Karin zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Joke, je gaat trouwens lekker met je kerstkaarten!
gr. Karin

Nelleke zei

Een leuk en fris kerstkaartje, mooi hoe alles bij elkaar past. Groetjes, Nelleke

Milnie zei

wat een mooie sfeervolle kaart!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Joke, ik vind hem supermooi, top.
Liefs van Anita

Anneke zei

Heel mooi kaartje!
Groetjes Anneke

corryskaart zei

Hoi joke
Wat een leuke kerstkaart en juist zo gaaf dat je bij andere bloggers ideetjes kan opdoen
Groetjes,corry

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een liefje in het mooie kerstrood.
En die luiertaart is leuk met die slak erop, mooi gemaakt hoor.

Lieve groetjes
Danoesja

Renate zei

Het is weer een pracht creatie geworden, echt een leukerd geworden.

-xies- Renate.

Lenie zei

schitterende kaart zeg.
groeten Lenie

Marianne zei

Wat een mooie kaart,
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Beeldschoon is je kaart en prachtige kerstkleurtjes!

esmee zei

een mooi kaartje

Margo zei

Jij zit lekker in de kerstkaartjes Joke !
Heel erg mooi kaartje !
Liefs
Margo

Sandra Lemmens zei

Leuk leuk leuk!
;)