Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 5 november 2013

Een kaart met ijskristallen

Eerst wil ik Milnie welkom heten op mijn blog en nog twee te gaan dan staat de teller op 100 volgers.
Gisteravond ben ik aan deze kaart begonnen en het inkleuren moet ik echt overdag heb 's avonds te slecht licht.
Heb voor deze kaart weer het papier van Marianne design gebruikt
 De ijskristallen mallen weer gebruikt en met de e bossing gaat het stukken beter alleen twee keer erdoor halen en heel voorzichtig loshalen.
Deze tilda is al weer een is al een par jaar oud maar vind ze zo leuk dat ik er toch weer een ingekleurd heb vandaag.Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart.
Groetjes Joke

22 opmerkingen:

esmee zei

een leuke kerstkaart

jolanda zei

prachtige kaart.
Het kleuren wou mij ook niet lukken bij lamplicht, maar nu hebben we een hanglamp gekocht met een helder lamp erin en nu kan ik 's avonds dus wel weer knutselen

Nelleke zei

Een plaatje zeg, en knap hoe je inkleurt. Een mooi geheel bij elkaar. Groetjes, Nelleke

Anneke zei

Erg leuk dit kaartje met die sneeuwsterren
Groetjes Anneke

KarinsArtScrap zei

het is een prachtige kaart Joke.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren en leuke stempel, de ijskristallen blijven prachtig, liefs van Ans

Renate zei

Het is echt weer een mupke geworden. Heel mooi gekleurd. Het modelletje is ook erg leuk.

-xies- Renate.

Margo zei

Supertoffe kaart Joke en heel schattige Tilda !
Liefs
Margo

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, mooi ingekleurd en leuk modelletje.
Gr. Karin

Marijke zei

Een echt winters plaatje en heel mooi ingekleurd. Die sneeuwsterren zijn prachtig, heb er zelf ook wat en je moet inderdaad voorzichtig zijn met ze eruit halen, maar dan heb je ook wel wat toch??
Je bent ook al lekker op weg met je kerstkaartjes zie ik, super hoor, zitten leuke kaarten tussen.
Groetjes Marijke.

Rianne Timmers zei

Heel leuk kaartje ook die kristallen zijn mooi en je hebt een heel mooie kleur gebruikt.
liefs Rianne

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Prachtige kleuren en Tilda is prachtig ingekleurd. De kristallenmal is echt heel gaaf.
Groetjes, Anja

Bea zei

Prachtige kaart Joke, mooie mal en mooie kleuren.....

groetjes Bea.

Saskia Kreasas zei

Mooie kaart, fijn dat het met de Ebosser wel lukt.
Groetjes Saskia

Antoinette Voorn zei

Zooo heee, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zoveel mooie details erop verwerkt en met vrolijke kleuren.Daar ga je vast hoge ogen mee gooien bij de ontvanger! Helemaal toppie!

Richtsje zei

Schitterend kaartje Joke! En zo te zien groeit je voorraad gestaag! Ik zie hier allerlei mooie kaarten voorbij komen. Prachtig allemaal, ook de luiertaart had ik even gemist, maar heel mooi!

Groetjes Richtje

Corrie zei

Een hele mooie kaart Joke
Groetjes Corrie

Tinie zei

Wowww wat weer een beauty, heel speciaal, een topper!!!

Groetjes Tinie

Lenie zei

prachtige kaart en wat zijn die kristallen mooie he.
groeten Lenie

Wil zei

Wat een leuke kaart en ja, dat afdrukje blijft leuk. Je kan Tilda elke keer een ander kleur pakje aangeven. Danheb je steeds weer een andere kaart :) Ik had je vorige kaart gemist. Die is ook mooi zeg!

groetjes,Wil

Danoesja zei

Hoi Joke

Prachtig is je kaartje in deze mooie kleur, ik houd zo van blauw.
Ook overdag kleuren gaat vaak niet zo goed in deze tijd, ik kleur meestal onder mijn daglichtlamp, het is even een aanschaf maar het is zo fijn en ook rustiger voor je ogen.
Bedankt nog voor je lieve reactie.

Lieve groetjes
Danoesja

Rebecca zei

Een heel mooie kerstkaart Joke.

groetjes Rebecca