Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 2 november 2013

Een luiertaart van Karin en twee Kersthangers

Gisteravond 2 kersthanger gemaakt bij Karin mijn oudste dochter en ik wil jullie ook graag de luiertaart laten zien die Karin heeft gemaakt voor haar buurvrouw.
Zelf heb ik voor de luiertaart Sjakkie de slak gemaakt en Karin heeft de taart gemaakt en zelf vind ik de taart erg mooi en wil deze even aan jullie zien.
 Ze heeft de bloemen en de Baby gemaakt uit rubber en op de band heeft ze deze bevestigd.
 De achterkant van de taart.
 Deze hangers hebben we gisteravond samen zitten maken heel eenvoudig maar wel leuk vind ik ze.
De oude stempels van Penny blak gebruikt en alleen met embossing poeder bewerkt.
De pinquin zo lief alleen de ogen erg lastig om ze op te plakken.
Iedereen bedankt voor de reactie's op mijn kerstkaart en het  het bezoeken van mijn blog.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

Bea zei

Wat een leuke taart Joke en mooie hangers....

groetjes Bea.

Corrie zei

wat een prachtige luiertaart, ik vind je ringwerp slak erg leuk.

Ook de hangertjes zien er leuk uit

Groetjes Corrie

jolanda zei

mooie creaties

Claudia Rogier zei

Hoi Joke en Karin

Wauw, Kei mooi gedaan.

grtjs
Claudia

Creahannie zei

Hoi Joke en Karin,

De taatr is SUPER mooi en leuk geworden, wat zal de buuf daar blij mee zijn!!
En de kersthangers zijn subtiel en mooi gemaakt!, jullie hadden een leuke avond samen!
Fijn weekend,
Gr Hannie

Wil zei

Wat een leuke taart en leuke kersthangers Joke. Ook wil ik nog even zeggen dat ik je kerstkaart van je vorige post heel mooi vind. Leuk die diepte erin door de tentkaart.

groetjes,Wil

Ans Gilbert zei

Prachtige taart Joke en ook de kersthangers zien er super uit, liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

dat ziet er allemaal heel mooi en leuk uit joke.

gr karin

Anneke zei

Leuke hangers! En wat is die pampertaart super leuk :)
Groetjes Anneke

Margo zei

Superschattige hangers en wat een prachtige pampertaart !
Liefs
Margo

Karin zei

Wat ontzettend leuk Joke.
gr. Karin

Alexan van der Jagt-Uithol zei

Hoi Joke,
ik heb al het moois hier op jouw blog weer bewonderd. Superleuk is Sjakie de slak, maar ook de taart vind ik mooi.
Zo ook de kaarten en dan vooral de boekkaart. Een plaatje hoor!
Lieve groet van Alexan

Anita Meijer zei

Wauw schitterend gemaakt Joke, ziet er super uit.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooie combinatie van zowel je gebruikte kleuren als de leuke afbeelding en aankleding van je creatie!en die taart is superrrrrr

Sandra Lemmens zei

Ha Joke!
Wat een leukerd weer. Mooi gedaan ook van Karin. De ontvanger zal er erg blij mee zijn geweest.
Groetjes Sandra.