Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 12 november 2013

Merry Christmas

Kwam ik er pas gisteravond erachter dat ik de Candy bij Desiree had gewonnen,zij heeft in het weekend de Candy verloot en op haar blog gezet alleen door het slechte internet van het weekend en dat ik heel druk was met mijn foto's inplakken heb ik dit helemaal gemist maar ben er wel super blij mee.Dus gisteravond gauw mijn adres door gegeven.Desiree maakt trouwens schitterende kaarten haar blog bezoeken is zeker de moeite waard.
Maar nu over mijn kaartje alweer een kerstkaart maar loop nog steeds achter dus zet deze gelijk op mijn blog
 Ja dit beertje vind ik zo lief en heel erg leuk om te kleuren.het papier komt uit de restbak en de bloem is van magnolia.Wil iedereen bedanken voor het bezoeken voor mijn blog en de reactie's heb ik met heel veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

19 opmerkingen:

jackelien zei

Mooie kaart.
Die stempel is zo leuk.
Gr Jackelien

corryskaart zei

hoi joke
nou een pracht van een kerstkaart en zeker met deze lieve magnolia-beer. prachtig gekleurd en het geheel top!!
groetjes,corry

Bea zei

Een heel mooi kerstkaartje Joke met dat lieve beertje erop....

groetjes Bea.

SandraW zei

Gefeliciteerd met je candy! En wat een mooie kerstkaart weer, je voorraad groeit haast met de dag, hahaha!

Liefs, San

Tinie zei

Wat een lieve afbeelding en wat een heerlijke kerstkaart, daar bedoel ik dan de echte kerst kleuren mee, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Superleuk is je kaartje weer, mooie stempel..leuk papier en bloem en gefeliciteerd met je gewonnen candy, liefs van Ans

Renate zei

Wat 'n moppie. Erg leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Karin zei

Wat een schatje Joke. Proficiat met je gewonnen candy. Gr. Karin

esmee zei

een leuke kerstkaart

jolanda zei

mooie en lief kaartje

Corrie zei

Een prachtig kaartje joke
schitterend kleurwerk!
Gefeliciteerd met je gewonnen Candy

Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje een heel mooi kaartje weer Joke.

gr karin

Saskia Kreasas zei

Ziet er weer mooi uit.
Groetjes Saskia

Rianne Timmers zei

Je hebt gelijk het beertje is heel lief en wat mooi gekleurd dus alles bij elkaar een mooi kaartje .
liefs Rianne

Lenie zei

wat een prachtige kerstkaart en mooie kleuren ook.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een cute beertje en je kaart is heel mooi!

Creahannie zei

Proficiat met je prijs!!!en je kaartje verdient ook weer een prijs hoor, zó mooi!!!!
Gr Hannie

Wil zei

Gefeliciteerd met je gewonnen candy. Wat blijft dit kerstbeertje toch leuk op een kaart. Je hebt er weer een plaatje van gemaakt hoor.

groetjes,Wil

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Ook je kaart van maandag is prachtig.
Die had ik even gemist. Groetjes, Anja