Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 11 november 2013

Vrolijk kerstfeest

Ben van het weekend erg druk bezig geweest met de foto's inplakken en ben helemaal vergeten om een kaartje op mijn blog te zetten.Heb deze kaart ook vorige week gemaakt en deze Tilda vind ik erg leuk om mee te werken.
Het papier komt uit mijn blok papier van Marianne design en het lint komt bij de boekenvoordeel vandaan.
Bij de ijskristallen heb ik plakparels gedaan.
Bij Tilda wat stickles gedaan waardoor haar rand van jurkje en muts mooi glitteren.
Ook nog wat stempeltjes met kristallen bij gedaan.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Tinie zei

Zelf vind ik Kerstkaarten toch wel het mooist om te maken, lekker met glitter ed aan de slag, deze is ook weer zo ontzettend mooi, super!!!

Groetjes Tinie

Desiree Clijsen Mahieu zei

Wat een mooi kaartje Joke!

Joke ik denk dat je op mijn blog net het berichtje met de winnaar van de candy hebt gemist, maar de winnaar dat ben JIJ! Wil je me je adres mailen op desireemahieu@hotmail.com

Liefs, Desiree

Desiree Clijsen Mahieu zei

Wat een mooi kaartje Joke!

Joke ik denk dat je op mijn blog net het berichtje met de winnaar van de candy hebt gemist, maar de winnaar dat ben JIJ! Wil je me je adres mailen op desireemahieu@hotmail.com

Liefs, Desiree

Claudia Rogier zei

Wauw,

Supermooi kaartje. Toffe kleuren.

grtjs
Claudia

Richtsje zei

Mooi hoor Joke, erg lief en leuk gemaakt!

Groetjes Richtje

Creahannie zei

Erg leuk geworden Joke, en erg leuk de glitters erop!!
Gr Hannie

KarinsArtScrap zei

wat een mooi en lieve kerstkaart joke.

gr karin

Karin zei

Wat een schatje Joke, erg leuk!
gr. Karin

Rianne Timmers zei

leuk Joke zo met die glitters heel mooi kaartje .
liefs Rianne

Bea zei

Superleuke kaart Joke, de kleuren vind ik ook zo mooi....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Je kaartje ziet er prachtig kerstig uit, lekker met glitters en je afdrukje erg mooi ingekleurd, liefs Ans

Corrie zei

Een heel mooi kaartje Joke
prachtig die glitters

groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Joke, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

SandraW zei

Superleuke kaart, Joke!
Lekker vrolijk en door de kleuren niet zo "overdreven kerst", nice!

Liefs, San

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit. Lekker glitteren.
Groetjes Saskia

Lenie zei

wat een lieve kaart zeg, heel erg mooi.
groeten Lenie

Marianne zei

Wat een mooie kaart.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Prachtige gedaan joh en ook heel moi met je glitters!

jolanda zei

heel mooi kaartje

Renate zei

Super scheetig kaartje. Helemaal leuk.

-xies- Renate.