Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 10 december 2013

Een aantal vlugge kerstkaarten

Gisteravond ben ik aan deze kaarten begonnen,ook deze stempels heb ik van Sint gekregen en met de embossingpoeder worden deze kaarten echt mooi.Tenminste ik ben er tevreden over,je kan ze ook alleen met inkt bestempelen maar dat heb ik voor deze keer niet gedaan
 De stempels komen uit de collectie van Wild Roses Studio 
 De binnenkant ook wat bewerkt
 Alle kaarten heb ik met andere embossing poeder bewerkt en de Heat it heeft goed werk gedaan.
Ben wel benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden en ben vandaag ook al druk bezig geweest met het schrijven van de kaarten.Had nu precies genoeg kaarten behalve voor mijn eigen dochters daar ga ik nu heerlijk voor aan de slag.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

jackelien zei

Mooie kaarten.!! Ik heb de meeste vanmorgen ook geschreven.
Gr jackelien

KarinsArtScrap zei

het zijn leuke kaarten geworden Joke.

gr karin

corryskaart zei

hoi joke
vind je kaarten er schitterend uitzien met al die prachtige sterren erop!! en ja al die kaarten schrijven en sturen daar gaat heel wat tijd in zitten,haha
groetjes,corry

Claudia Rogier zei

Heel mooi gedaan

grtjs
Claudia

Cinderella zei

Hoi Joke
Je kaartjes zien er prachtig uit
Liefs Cinderella

Bea zei

Kaartjes zijn leuk geworden Joke, mooi papier gemaakt met al die sterren erop....

groetjes Bea.

Karin zei

Prachtig hoor Joke, altijd fijn een paar 'snelle' kerstkaarten.
gr. Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ze zijn echt heel leuk geworden en dat schiet wel lekker op, mooi gedaan,liefs Ans

Lenie zei

mooie kaarten.
groeten Lenie

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Creahannie zei

Die zien er goed uit Joke!!!
Gr Hannie

Angelique van der Linden zei

Mooi hoor Joke. Ik ben ook zo dol op embossing poeder. En in het echt is het NOG mooier dan op een foto.
Liefs Angelique

Antoinette Voorn zei

Zo zie maar wat je al niet kan doen ermee... Je eigen desigpapier! Gaaf hoor

Sandra Lemmens zei

Leuk gedaan Joke!
Groetjes Sandra.

Erica ♥ zei

Leuk gedaan zo met al die stempels !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼