Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 22 december 2013

Even iets anders

Deze boederij boxspiraal heb ik voor mijn jongste dochter gemaakt,zij verwacht eind juni hun eerste kindje en deze heb ik voor hun gemaakt.
Ben er wel een poosje zoet mee geweest en het patroon staat in het boek van Annemarie Arts Cadeautjes haken voor de baby.
 De spiraal in het geheel en de spiraal is van binnen bekleed met afzuigdoek heel smalle stroken en die strak rondom gedaan,daarna het haakwerk heel strak omheen vast genaaid en dat was wel een hele klus.
 Het koetje met de rammel kralen erin 
 Het schaapje met het spiegelfolie
En het varkentje met het piepertje.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart.Iedereen een fijne zondag en groetjes Joke

14 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Schitterend.

Wauw, die gaat er zeker heel blij mee zijn.

Super!!!!

grtjs
Claudia

Creahannie zei

Hoi Joke,
Veel werk maar dan heb je ook een geweldig resultaat, ik vind 'm SUPER!!!!
Fijne zondag verder,
Gr Hannie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat superleuk. Echt heel mooi. Zal El vast heel blij mee zijn.
Groetjes sas.

Grietje Jansen zei

Een superleuk kado.
En geloof best dat dit een heel karwei is geweest, maar het resultaat mag er zijn. Heel origineel.

Grietje

corryskaart zei

oh wat ziet dit er geweldig uit, zo vrolijk van kleur en grappig met al die leuke lieve beestjes eraan,dat maakt het vele werk meer dan goed!
groetjes van corry

Tinie zei

Oooo wat ziet dat er gaaf uit, heel bijzonder!!!

Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een klus, maar je hebt eer van je werk, wat mooi, liefs Ans en hele fijne Feestdagen..

KarinsArtScrap zei

o wow Joke wat gaaf ziet er schitterend uit.

gr karin

Marijke zei

Kan me voorstellen dat dat een hele klus was, maar het resultaat is prachtig. Echt super!! Dat kan een hele tijd aan de box hangen. Leuk gedaan, groetjes Marijke.

Karin zei

Wat ontzettend leuk zeg Joke!
Knap gemaakt hoor.
gr. Karin

Angelique van der Linden zei

Wow Joke, wat heb je dit leuk gemaakt. Echt super schattig. Dat staat vast prachtig aan de box.
Liefs Angelique

Ellen zei

Hoi mam,

Hij is schitterend geworden, ik ben er heel blij mee!

Liefs Ellen

martina's kaartjes zei

wow, wat heb je dit knap gemaakt ! heel erg mooi en geslaagd ! en wat een uitdaging om inderdaad, alles goed vast te maken, dat er geen stukjes in het mondje terecht komen ! top hoor
nog fijne kerstdagen gewenst,
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Joke!
Schitterend....en zo netjes....net of het zo uit de winkel komt....maar dan nog mooier!
Wat leuk dat je weer oma wordt....spannende tijd weer voor je. Ik heb twee kleinkinderen....maar die wonen in Australie. Maar via skype zien we ze wekelijks...en dat is maar goed ook anders zouden we er heel veel van moeten missen!

Groetjes en fijne kerstdagen,
Diny