Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 4 december 2013

Het Sneeuwt

Nee niet buiten maar op mijn kerstkaart,bij de Midweek Magnolia's vragen ze een kaart met sneeuw en ben vanmiddag aan deze kaart begonnen.Graag doe ik met deze challenge mee.
Bij Anita en haar kaarten zag ik vandaag deze sketch  en met het papier van First edition Silent Night ben ik aan deze kaart begonnen.Het papier is zo mooi dat ik het eigenlijk zonde vind om te gebruiken maar eigenlijk is dat toch te zot kan ik er alleen maar naar kijken.
 Tilda ingekleurd met de copics en daarna met shabby white omheen geföhnd.
Hier de totale kaart met de ijskristallen erbij.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Joke

10 opmerkingen:

Bea zei

De kaart is erg mooi geworden Joke, ook in deze kleurtjes....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Oooh dat papier is zó mooi, mijn blokje ligt ook nog helemaal nieuw te zijn, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, liefs Ans

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Joke.

gr karin

Rianne Timmers zei

Wat een leuk kaartje en mooie kleur heel lief .
Liefs Rianne

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, het is inderdaad prachtig papier!
gr. Karin

Marijke zei

Zeker prachtig papier maar het leukste is dan als je er een prachtige kaart mee maakt. En dat is je gelukt hoor, je kaartje is prachtig, vind deze kleuren echt helemaal super voor een winterkaart. Groetjes Marijke.

Lenie zei

wat een prachtig winters kaartje.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De stansen en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

jolanda zei

prachtige kaart

Renate zei

Super mooi kaartje! Eigenlijk is het nog meer zonde om dit mooie papier te laten liggen. ;o). Maar ik begrijp het wel hoor.

-xies- Renate.