Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 30 december 2013

Hoera een kleinkind opkomst

Eindelijk kan ik weer een kaartje op mijn blog zetten de computer is nog steeds erg traag. Duurde bijna een kwartier voordat hij opgestart is terwijl mijn man hem opgeschoond heeft blijft het kuren houden.
Deze kaart heb ik voor de schoonouders van Ellen en Jody gemaakt .
Kon het niet laten en heb de nieuwe mal van Sizzex weer gebruikt,zo leuk om er een kaartje van te maken.
 De voorkant van de kaart
 Het papier van For ever Friends gebruikt
 Vind deze stempel zo lief en deze komt uit de Wild Rose Studio stempels
de tekst aan stukken gestempeld en onder elkaar gemaakt.
Zag dat ik ook een aantal nieuwe volger heb gekregen en welkom op mijn blog.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn boekkaarten en vanavond probeer ik langs te komen.
Wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2014
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Joke wat een schatje is het jouw kaartje
Ik wens je alvast een Gelukkig , Gezond en Creatief 2014
Liefs Cinderella

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kaart is dit Joke, wat een leuk model ook, top. Wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een lieve stempel, je hebt er
een geweldige kaart mee gemaakt !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Corrie zei

Ach Joke , wat een schatje van een kaart, hier smelt je toch helemaal van.
Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2014.
Lieve groetjes,Corrie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Joke.
Mooie kleuren en wat een leuke lay-out.
Dan nog de leuke tekststempels erbij en de lieve olifantje met het beertje. Zo snoezig.

Fijne jaarwisseling en het alle beste voor 2014 met veel knutsel plezier.

Groetjes, Anja

martina's kaartjes zei

wat is dit weer een supermodelletje ! helemaal geslaagd vind ik dit !$ mooi
een fijne oud - nieuw !
grtjs, martina
x

Diny zei

Wauw....wat een prachtige kaart Joke!
Schitterend hoe je alles bij elkaar laat passen....mooie kleurtjes en een prachtige stempel heb je gebruikt.

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014,
Diny

KarinsArtScrap zei

o wat een prachtig kaartje Joke en een heel leuk model.

gr karin

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaart. Heel leuk gedaan. Mal en stempels zijn super.
Groetjes Sas

Karin zei

Wat een schattig kaartje Joke. Leuk modelletje.
Fijne jaarwisseling. Gr. Karin

Lia zei

Heel leuk gemaakt Joke.
Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Je hebt een schattig kaartje gemaakt, leuke stempel mooie tekst..wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014, liefs Ans

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een leuke kaart in dit modelletje, echt heel lief.
Je boekkaarten zijn inderdaad schitterend zeg.
Een hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gezond en mooi creatief 2014.

Lieve groetjes
Danoesja

Angelique van der Linden zei

Wat een super geweldige kaart. Die stempel is echt schattig. Fijne jaarwisseling!
Liefs Angelique

Creahannie zei

Je sluit het jaar af met een super leuke kaart!!!
Wens je een gezellige jaarwisseling en voor 2014 veel goeds,gezondheid en creativiteit!!!
Gr Hannie

Nancy zei

Hey Joke,

Wat een super mooie kaart! Het zijn toch schatjes, die olifantjes hé?

Ook voor jou een fijn jaareinde straks en een super start voor een gezond en creatief 2014!

Liefs,
Nancy

Ans S. zei

Wat een super mooie kaart, leuk modelletje.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2014.

Groetjes Ans

Renate zei

Wauwie! Wat een geweldig leuk kaartje.

-xies- Renate.