Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 7 december 2013

Hoera Zwanger

Van het weekend hebben we gehoord dat een van onze nichtjes zwanger is en voor haar heb ik deze kaart gemaakt Voor deze kaart heb ik geel bruin gekozen.
 De stempel heb ik van Karin  mijn dochter gekregen  en vind deze woef zo leuk dat ik er mee aan de slag ben gegaan.
Op de label heb ik Hoera Zwanger gestempeld.nog wat bloemen en lint bij de kaart gedaan en op de neus van de hond Glossy accent gedaan.
Iedereen een fijn weekend en groetjes Joke

12 opmerkingen:

Bea zei

Wat een lief babykaartje Joke, ook nog een fijn weekend...

Groetjes Bea.

Nelleke zei

Lief kaartje om te versturen. Groeten Nelleke

Anita Meijer zei

Wat een superleuk kaartje heb je voor je nichtje gemaakt Joke, ik vind hem top.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een schatje Joke, erg mooi.
Gr. Karin

KarinsArtScrap zei

o wat een lief kaartje Joke.

gr karin

Ans Gilbert zei

Schattig babykaartje Joke en wat een leuke stempel, mooi gemaakt, liefs Ans

Corrie zei

Ach wat een lief kaartje voor je zwangere nichtje, dit is leuk om te krijgen als je weet dat je moeder word, schattig vind ik de kaart.
lieve groetjes,Corrie

Tinie zei

Altijd prachtig nieuws Joke!!! Je hebt er een schitterende kaart voor gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

wat een schattig kaartje
Groetjes Corrie

Lenie zei

Wat een mooie kaart met prachtige kleuren.
groeten Lenie

jolanda zei

prachtige kaart

Erica ♥ zei

Wat een leuke en vrolijke kaart !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼