Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 12 december 2013

Hoera Zwanger

Vandaag mag ik jullie het kaartje laten zien die ik voor mijn dochter Ellen en Jody die eind Juni hun eerste kindje verwachten en wij kregen het te horen half oktober en al die tijd mijn mond moeten houden.
Vind het zo fijn voor ze en ben zelf zo blij ermee.
 Het papier komt uit een blok van For ever Friends 
Met de embossing de ster gemaakt en op de label de tekst gestempeld.
Fijne avond verder en groetjes Joke

19 opmerkingen:

Bea zei

Wat leuk Joke, een mooi kaartje heb je voor ze gemaakt....

groetjes Bea.

Karin zei

Proficiat Joke, leuk hoor!
Je kaartje is prachtig.
gr. Karin

KarinsArtScrap zei

wat een lieve en mooie kaart Joke.

gr karin

Priskilla zei

Wat leuk, gefeliciteerd! Je kaartje is schattig geworden!

Groetjes, Priskilla

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
van harte gefeliciteerd wat leuk dat jullie weer opa en oma worden..
Je hebt een lief, schattig kaartje gemaakt, leuk het stempeltje..liefs Ans

Rianne Timmers zei

Van harte gefeliciteerd nu maar afwachten wat het gaat worden .je kaartje is heel leuk en apart zeker de kleur. Heel mooi.
Liefs Rianne

Corrie zei

Hallo Joke
Ik weet wat je voelt hoor, het is zo moeilijk om je mond te houden, terwijl je het van de daken wil schreeuwen, nu ik ben helemaal in de gloria, als het jou eerste kleinkind is zal je dat ook hebben.
Je kaart is prachtig, en prachtige kleuren.
lieve groetjes,Corrie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Joke en van harte gefeliciteerd. Spannend. Het lijk mij ook heel moeilijk om me mond te houden.
Groetjes, Anja

jackelien zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Gr jackelien

Lenie zei

wat een leuk nieuws zeg en gefeliciteerd hoor en ja daar hoort natuurlijk een prachtige kaart bij.
groeten Lenie

Diny zei

Hallo Joke,

Via Nancy ben ik op je blog terecht gekomen en ben je gelijk gaan volgen.
Je maakt erg leuke kaarten.
Wat grappig....ik zie dat ik je honderdste volger ben....gefeliciteerd!
Ik kom zeker regelmatig bij je kijken .....en misschien zie ik je ook wel bij mij langs komen.

Lieve groetjes Diny

Claudia Rogier zei

Hoi,

Prachtige kaart heb je weer gemaakt.

grtjs
Claudia

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige kaart heb je gemaakt. En proficiat voor jullie en de toekomstige ouders.

grtjs
Claudia

jolanda zei

gefeliciteerd.
mooie kaart

Sandra Lemmens zei

Deze is ook erg leuk Joke en het is natuurlijk ook su-per goed nieuws. Leuk hoor... oma ;)
Groetjes Sandra.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Nogmaals gefeliciteerd. Echt superleuk! Je kaartje is prachtig.
Groetjes Saskia

Creahannie zei

Fantastisch Joke, proficiat!!!
Je kaart is ook super leuk!!!
Gr Hannie

martina's kaartjes zei

heel eg geslaagd werkje ! mooi gedaan !
grtjs,martina
x

Mirjam en Liek Nugteren zei

Gefeliciteerd lieve oma!!!!