Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 16 december 2013

Merry Christmas

Even een kaartje op mijn blog plaatsen en daarna ga ik een blogronde doen.Van het weekend heeft onze kleinzoon bij ons gelogeerd en ben ik niet aan een kaartje plaatsen toe gekomen.
Ik wil ook Diny welkom heten op mijn blog ben ook gelijk bij haar gaan kijken en hopelijk kunnen we lang van elkaars kaarten genieten.
Deze Edwin vind ik erg leuk om een kaart mee te maken.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke

13 opmerkingen:

jackelien zei

Wauw mooie kaart. Ja deze edwin is ook zo leuk.!!
Gr Jackelien

Rianne Timmers zei

Heel leuk kaartje en wat fijn dat je kleinzoon bij jullie is geweest.
Liefs Rianne

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige kaart.

grtjs
Claudia

Ans Gilbert zei

Hoi joke,
Mooi hoor, wat een leuke kaart, mooie combi van plaatje en papier,liefs Ans

Priskilla zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt,ook erg mooi papier!

Groetjes, Priskilla

Antoinette Voorn zei

Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuk hoe je dit plaatje als uitgangspunt hebt genomen! Je versiering en de kleurtjes...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

Cindy zei

Wat een schatje Joke, de stempel is ook erg leuk! Groetjes, Cindy

Lenie zei

wat een mooie kerstkaart.
groeten Lenie

Diny zei

Wat een leuk kaartje Joke....je hebt een heel mooi lintje gebruikt en een lief plaatje ingekleurd.

Groetjes Diny

Bea zei

Leuke kaart met een mooi ingekleurde Edwin...

groetjes Bea.

KarinsArtScrap zei

een mooi kerstkaartje Joke.

gr karin

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke!
gr. Karin

corryskaart zei

een pracht van een kaart met die leuke edwin! vast hele fijne feestdagen toegewenst door corry