Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 3 december 2013

Seasons Greetings

Ben heel lang met deze kaart bezig geweest,al voor de foto's inplakken lag deze kaart op mijn bureau nog net niet in de prullenbak gedaan maar steeds wat anders bij verzonnen en het raam het laatste bij gedaan en toen maar in elkaar geplakt.Weet niet of dit herkenbaar is dat iets niet wil lukken
 Het papier komt uit een blok van de action
Verder verschillende mallen voor deze kaart gebruikt.en Tilda ingekleurd met de copics.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op de portefeuille van Theo
Ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden.
Groetjes Joke 

13 opmerkingen:

Corrie zei

Ha die Joke, nou ik zie het niet hoor dat je hebt zitten tobben, ik vind het n.l een hartstikke leuke kaart.
Lieve groetjes,Corrie

esmee zei

een leuke kerstkaart

Creahannie zei

Maar goed dat-ie niet in de prullenbak terecht gekomen is, daar is-ie véél te leuk voor!!!!
Maar heel herkenbaar hoor dat soms iets niet wil zoals je het in je hoofd had :-(, wel goed van je dat je 'm tóch afgemaakt hebt!!!
Gr Hannie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
ook ik gooi nooit een kaart weg, maar soms is het wel een gehannes voor je kaartje klaar is, ik vind het raam er bij erg leuk ,liefs Ans

Anita Meijer zei

Gelukkig heb je hem niet weggegooid je kaart Joke want wat is die leuk geworden, zo zie je maar weer de volhouder wint.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een schatje Joke, erg leuk met dat raampje.
gr. Karin

Claudia Rogier zei

Ja, soms wilt het niet lukken zoals in je gedachten, maar ik vind je kaartje heel mooi. Voor mij héél geslaagd.

grtjs
Claudia

Lenie zei

wat een mooie kaart, is zeer goed gelukt hoor.
groeten Lenie

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

jolanda zei

leuke kaart

Mirjam en Liek Nugteren zei

Heel herkenbaar. Toch vind ik het een heel leuk idee.

Liefs Liek

Mirjam en Liek Nugteren zei

Heel herkenbaar. Toch vind ik het een heel leuk idee.

Liefs Liek

Renate zei

Het is een kei leuk kaartje geworden. Ik kan er niet aan zien dat je er zo veel moeite mee hebt gehad.

-xies- Renate.