Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 29 januari 2014

De kaart voor de kleurenkaartenteam.

Het is alweer de laatste woensdag van de maand en dan is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam.Bij Martina kan je iedereen zien die meedoet met deze uitdaging.Corry heeft deze keer de kleuren uitgekozen donkergroen en zacht roze en dit is mijn kaart geworden.
 Het papier uit de restbak 
De stempel ingekleurd met copics .
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ga snel bij de andere deelnemers kijken want ga vandaag met mijn dochters op stap naar Gouda om te kijken voor Ellen en Karin voor spulletjes voor de kleine.
Wil iedereen ook nog bedanken voor de leuke reactie's op mijn zwangere kaart.
Groetjes Joke

39 opmerkingen:

Karin zei

Hoi Joke, lief kaartje met een leuke stempel, mooi ingekleurd ook!
Groetjes, Karin

Antoinette Voorn zei

Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, Heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!

jolanda zei

schitterende kaart en veel plezier vandaag!

Nelleke zei

Wat een schatje is het zeg. Ik was heel benieuwd wat iedereen ervan gemaakt had. Deze is erg leuk geworden. Groetjes, Nelleke

Creahannie zei

Heel mooi kaartje Joke,
Wens je vandaag een super gezellige dag,
Gr Hannie

Mariken zei

Wat een lieve kaart! Deze kleuren passen er ook perfect bij!!
Fijne dag, groetjes, Mariken.

Marian zei

Wat een schatje je kaart.
Fijne dag vandaag. Groetjes

Ans Gilbert zei

Prachtig is je kaartje geworden Joke, je hebt de kleurencombi heel mooi verwerkt..geniet van je dagje uit, liefs Ans

Bea zei

Vind het een schitterende kaart Joke, prachtig ingekleurd, veel plezier vandaag.....

groetjes Bea.

Marfien zei

Als je in zo'n feestelijke stemming bent kun je volgens mij alleen maar vrolijke kaarten maken

esmee zei

een schitterend kaartje

Rosina zei

PRACHTIG kaartje Joke,wat heb je dat stempeltje mooi ingekleurd...
Opdracht in de kleurtjes is zeker geslaagd..
Ik heb ook eens verder gekeken je maakt prachtige kaartjes...ben dan ook volger geworden zodat ik wat vaker langs kan komen om alles te bewonderen....

Groetjes Rosina

Sientje zei

Ook al zo supermooi gekleurd! Mooie kaart.

Nelly zei

Wat een schitterend kaart heb je gemaakt met de kleuren deze maand van het kleuren kaart team.

Groetjes Nelly

Diny zei

Ook jij hebt een prachtige kaart gemaakt in de kleuren roze/ groen Joke! Ik heb er al heel wat gezien....maar deze is erg goed gelukt!

Groetjes Diny

Angelique van der Linden zei

Mooi hoor! Ik vind de kleuren dit keer wrg leuk bij elkaar gekozen. Ziet er veolijk uit.
Liefs Angelique

Erna Logtenberg zei

Leuke kaart heb je gemaakt!! Lieve groetjes, Erna

Grietje Jansen zei

Een schattige afbeelding en erg mooi ingekleurd.
Mooie kaart.

Grietje

Ans S. zei

Prachtige kaart, wat een schattig stempeltje heb je gebruikt.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

wat een lieverdje ! heel erg mooi ingekleurd, lief kaartje
blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer weer bij !
grtjs,martina
x

Chantal zei

Wow, wat mooi gekleurd! Een hele gave kaart is het geworden met al die vrolijke bloemetjes!
Groetjes,
Chantal

Marijke zei

Heel leuk kaartje met die Bestie!
Mooi ingekleurd en mooi
gecombineerd. Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Joke,

Wat een grappige kaart... ik word er helemaal vrolijk van...

Liefs,
Nancy

franicsa zei

Leuk gedaan en knap zeg met de copic ingekleurd .
Dat vind ik zeer mooi bij mij lukt dat voor geen meter met de copics .
`Groetjes ,
Francisca

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Joke.

gr karin

chantal zei

Eerlijk waar, 1van de mooiste kaarten die ik vandaag heb gezien . Iets helemaal anders
Liefs chantal

Karin zei

Prachtig kaartje Joke, mooie kleuren.
Fijne avond, gr. Karin

Rianne Timmers zei

leuk kaartje en zo mooi ingekleurd echt een super kaartje.
Liefs Rianne

GerJanne zei

Hoi Joke,
het is ene heel lief kaartje wat je laat zien. En wat heb je dat supermooi ingekleurd!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Leuk gemaakt! Die ogen van een Bestie, daar kun je ook gewoon niet omheen.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Joke, ik vind hem helemaal geweldig, top.
Liefs van Anita

Corrie zei

Jij hebt ook al zo,n mooie kleurenkaart gemaakt Joke, wat heb je Bestie mooi gekleurd, een kaart waar je trots op mag zijn.
Lieve groetjes,Corrie

Lenie zei

wat een mooie kaart.
groeten Lenie

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Prachtig gedaan.
Liefs, Marianne

Corrie zei

wat een mooie kaart Joke!!!
Groetjes Corrie

Anneke zei

Leuke kaart Joke! Groetjes Anneke

Pia zei

Helemaal TOP deze kaart!
Groetjes,
Pia

SandraW zei

Wat een beauty, Joke!
En heel mooi ingekleurd!!!
:-D

Liefs, San

Grietje Jansen zei

Leuk kaartje, mooie afbeelding.
En die restbak, die is soms maar wat handig.

Grietje