Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 3 januari 2014

Een Mannenkaart

Met de mannenkaarten zit ik altijd een beetje te tobben maar ben er toch uit gekomen en als het goed is heeft de jarige de kaart vandaag gekregen zodat ik het op mijn blog kan zetten.
Heb wel weer de Sizzix mal voor deze kaart gebruikt
De stempelset komt van Stampendous en de kaart heeft zich spontaan gedraaid.
De voorkant verder rustig gehouden
De binnenkant wel wat drukker het papier past er helemaal bij en het middelste rondje hebben we onze namen ingezet.
Ik heb met veel plezier de reactie's gelezen van mijn vorige kaart en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

Creahannie zei

Ik vind je kaart erg mooi geworden,de kleuren zijn ook mooi!!!
Gr Hannie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Mooie kleuren en prachtige Stempels.
Groetjes, Anja

corryskaart zei

hoi joke
een erg leuke kaart met die rondjes erop!mooie kleur en samen een prachtig geheel!!
groetjes van corry

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Oei, Oei, ik heb precies een paar kaartjes van jouw gemist. Schitterende kaartjes hoor. Die boekkaart is prachtig.

Dit kaartje is ook heel mooi.

grtjs
Claudia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ook deze (mannen) kaart is weer erg leuk, je mooie mal komt goed van pas, lief Ans

KarinsArtScrap zei

gaaf en mooie kaart Joke.

gr karin

Erica ♥ zei

Wat heb je die leuk gemaakt, heel
erg gaaf !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Karin zei

Prachtig hoor!
gr. Karin

Corrie zei

Een hele leuke kaart
Groetjes Corrie

Angelique van der Linden zei

Leuk gedaan hoor. Mannekaarten blinven toch altijd net iets moeilijker, maar deze ziet er top uit.
Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Voor mij blijven mannenkaarten ook altijd het moeilijkste wat er is maar het jou toch maar weer gelukt Joke, heel mooi.
Liefs van Anita

Diny zei

Ook deze kaart is weer erg leuk Joke.

Groetjes Diny

Corrie zei

Hallo joke, je hebt het toch maar weer voor elkaar gekregen om een prachtige mannenkaart te maken, héél mooi.
Jij ook nog de allerbeste wensen, voor 2014.
Lieve groetjes,Corrie

Antoinette Voorn zei

Super mooie kaart en heel mooi het mannenitem !

Rebecca zei

Ik vind het alvast een geslaagde mannenkaart Joke.

groetjes Rebecca

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne