Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 20 januari 2014

Hoera een kleinkind opkomst

Wil jullie eerst bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en dat jullie allemaal ook beterschap wenste voor mijn man.Heb ze met heel veel plezier gelezen.
Vandaag wil ik graag het kaartje laten zien die ik voor joels ouders heb gemaakt.Zag bij Martina zo'n leuke kaart die ze gemaakt had voor de oud en nieuw dat ik daar deze kaart van gemaakt hebt.
 De kaart dicht gevouwen.
 Half open en de bloemen met de stans van Nellie Snellen gemaakt
Hier de kaart open en de stempel van Wild Roses Studio gebruikt.
Iedereen een hele fijne dag verder en groetjes Joke

20 opmerkingen:

jolanda zei

lief kaartje

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wat een leuke babykaart. Die olifant is zooooooo schattig!!!

grtjs
Claudia

Karin zei

Wat een lief kaartje Joke. Leuk modelletje ook!
gr. Karin

Diny zei

O,....Deze is wel heel erg leuk Joke! Ik heb ook net bij Martine gekeken....je hebt het kaartje perfect nagemaakt.....heel erg leuk gedaan!

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Was ook een heel leuk model Joke, ik heb nog aan Martina gevraagd, hoe ze dat deed met de cirkels, leek mij nogal ingewikkeld, het is je goed gelukt, een prachtig kaartje, liefs Ans

Tinie zei

Wat is bloggen toch gezellig he, bij iedereen doe je weer inspiratie op, ik vind het een super lieve schattige kaart geworden!!!

Groetjes Tinie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een lief kaartje met dit stempeltje en het model is erg leuk.

Lieve groetjes
Danoesja

KarinsArtScrap zei

wat een mooie lieve kaart Joke.

gr karin

Rebecca zei

Oh wat een schattig kaartje Joke.

groetjes Rebecca

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel leuk zo met de doorkijkjes. Leuke stempel en prachtige ingekleurd.
Je vorige kaart is ook schitterend.


Groetjes, Anja

Anneke zei

Wat een prachtig kaartje Joke :)
Groetjes Anneke

Erica ♥ zei

Dat vind ik een te gekke kaart,
echt heel tof ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Wat een superlief en prachtig kaartje Joke, heel mooi.
Liefs van Anita

Renate zei

Super scheetig kaartje. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

Marijke zei

Heel lief kaartje en een mooi model. Heel leuk gedaan. groetjes Marijke.

Bea zei

Wat een lief babykaartje Joke, leuk gemaakt....

groetjes Bea

Corrie zei

Wat is deze babykaart schattig Joke, het papier de kleurtjes, helemaal goed.
Lieve groetjes,Corrie

Nelly zei

Mooie kaart in mooie kleuren

Groetjes Nelly

Lenie zei

wat een beauty van een kaart.
groeten Lenie

Corrie zei

wat een schattig kaartje
leuk zo met het doorkijkje

groetjes corrie