Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 18 januari 2014

Hoera Zwanger

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik al een hele poos geleden heb gemaakt voor onze oudste dochter ook zij  verwachten een kindje.Donderdag mocht ik mee naar de echo omdat de dag ervoor de kleine zich niet van opzij liet zien zodat ze nog een keertje terug moest komen,nou deze kleine liet zich van alle kanten bekijken maar van opzij nee hoor naar ruim 20 minuten is het gelukt wel erg leuk omdat te zien.
Maar dan nu het kaartje
 Het is een zig zag kaart geworden met het papier van For ever Friens.
 De binnenkant van de kaart met de aan beide zijde de vlindermal.
Boefje ingekleurd met de Copics en de neus met Glossy accents bewerkt.
Sorry dat ik de laatste tijd weinig heb gereageerd maar mijn man is behoorlijk ziek geweest,heeft een longontsteking,gelukkig knapt hij nu weer op de derde kuur heeft hij nu gehad en woensdag weer terug naar de dokter.Probeer vandaag of morgen langs jullie blogs te komen.
Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en een fijn weekend.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een leuke kaart,mooie kleuren, lief afdrukje, hoop dat je man weer snel de oude zal worden, longontsteking is wel ingrijpend hoor, mijn man heeft het vorige jaar 2 keer gehad, binnen 7 maanden,liefs Ans

Claudia Rogier zei

Hoi,

Wat een prachtige kaart. Toffe stempel.

Proficiat aan de toekomstige ouders.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter,, en daar hoort dit leuke kaartje zeker bij. Beterschap met je man. Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wat superleuk dat je weer oma wordt Joke, en wat een superleuke kaart heb je gemaakt. Sterkte voor je man, is nu al de vierde van wie ik hoor dat die een longontsteking heeft, dat is niet fijn.
Liefs van Anita

jolanda zei

gefeliciteerd en je kaartje is erg leuk

Diny zei

Ach.....Joke....wat ontzettend lief!
Het is een prachtig kaartje voor deze gelegenheid.
Wat is het leuk he...om met je dochter samen naar de echo te kijken....ik heb het ook gezien toen onze dochter in verwachting was van de oudste.
Beterschap voor je man.

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

KarinsArtScrap zei

een super leuke en mooie kaart Joke.

gr karin

Karin zei

Wat een schatje Joke!
Leuk dat je oma wordt, proficiat!
En beterschap met je man, ik hoop dat het snel beter gaat.
Gr. Karin

Anneke zei

Gefeliciteerd! Wat een leuke kaart
Groetjes Anneke

Renate zei

Het is echt een dotje. Super leuk gemaakt. Boofle blijft ook gewoon een scheetje.

-xies- Renate.

Corrie zei

hallo Joke, wat leuk voor je dat je mee mocht voor de echo, altijd spannend toch?
Ik mistte je al een poosje, nou zeg dat is niet mis een longontsteking, gelukkig gaat het de goede kant op met je man, kun jij ook weer je gedachten verzetten, dit is weer een prachtige kaart.
lieve groetjes,Corrie

Priskilla zei

Leuk dat je oma wordt, gefeliciteerd! Je kaartje is leuk met Boofle, ik heb ook 1 stempel ervan maar nog nooit gebruikt. Heel veel beterschap met je man, gelukkig ziet het er naar uit dat deze kuur wel aanslaat.

Groetjes, Priskilla

Erica ♥ zei

Wat geweldig dat je oma wordt, en
je hebt een hele mooie kaart gemaakt ☺
Sterkte met je man 1

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Angelique van der Linden zei

Gefeliciteerd Oma!!! Wat een leuk nieuws! Je kaartje is erg lief. Sterkte met je man, wens hem maar beterschap!
Liefs Angelique

Francisca zei

oh , zo schatig geworden .
Groetjes ,
Francisca

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat leuk dat je weer oma word, proficiat en geniet lekker met je dochter mee.
Je kaartje is echt een schatje met dit mooie ingekleurde afdrukje.
Heel veel sterkte met je man en hopelijk gaat het snel beter met hem.

Lieve groetjes
Danoesja

Tinie zei

Geweldig mooi deze kaart, schitterend model ook!!!

Groetjes Tinie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Zo je krijgt het druk met al die kleintjjes. Wel heel erg leuk. Net als je kaartje

Chantal zei

Wat een leuk kaartje!!
Mooi gemaakt!!

En leuk dat er weer ene kleinkind komt!!
Beterschap nog voor je man!

Groetjes Chantal

Lenie zei

Wat een mooie kaart, prachtige kleuren ook.
groeten Lenie