Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 12 februari 2014

De tweede kerstkaart

Vorige week zag ik bij ABC Christmas Challenge een erg leuke uitdaging met C voor chocolade,nu ben ik erg verzot van chocolade dus heb ik het er niet bij gedaan het had nooit bij de persoon gekomen zo heerlijk vind ik het maar heb ik de kaart helemaal in bruin tinten gedaan en volgens mij mag dat ook.
Graag wil ik met deze Challenge meedoen
Papier van Bo Bunny gebruikt,de fotostrip van Tim Holtz en bewerkt met Shabby White.
Tilda ingekleurd met mijn Copics en ook bewerkt met Shabby white.
Nog wat roosjes erbij met de blaadjes van Nelly Snellen.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kaarten voor de tweeling.
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

Karin zei

Erg leuk kaartje Joke!
Ben ook dol op chocolade...koop het gewoon niet..anders ligt het er nooit lang..hahaha!!
Gr. Karin

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart Joke,
Mooi ingekleurd, leuk met de filmstrip..de kleurtjes zijn ook leuk..liefs Ans

ik ga vanmiddag aan mijn 8e kerstkaart beginnen...

corryskaart zei

hoi joke
nou je kaart vind ik super net als chocola dus haal het niet in huis anders is het heel snel weg gesmikkeld en dat is weer slecht voor mijn lijn,haha
groetjes corry

Nelly zei

Leuke kaart heb je weer gemaakt.
Mooie kleuren......ziet er goed uit.

Groetjes Nelly

esmee zei

een leuk kaartje

KarinsArtScrap zei

wat een hele mooie kerstkaart Joke.

gr karin

Tinie zei

Wat knap van je Joke, om alweer een kerstkaart te maken, schitterend van kleur ook!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

een heel mooie, stijvolle kaart ! top, mooie kleurtjes en details,
grtjs,martina
x

Lia zei

Leuk kaartje Joke,
groetjes Lia

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Joke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Renate zei

Super scheetig kaartje.

-xies- Renate.

Rosina zei

Heel mooi je "chocolade"kerstkaartje Joke....morgen komt mijn kaartje in die kleur erop....

groetjes Rosina

jolanda zei

hele mooie kaart

Rebecca zei

Een leuk kaartje Joke.

groetjes Rebecca

Corrie zei

Prachtig Joke!!!
Groetjes Corrie

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart, heel mooi in deze kleurencombinatie.

Groetjes Ans

Diny zei

Ook ik ben dol op chocolade.....en je chocoladekaartje ziet er dan ook erg leuk uit.

Groetjes Diny

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi in deze kleuren.
Groetjes, Anja