Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 17 februari 2014

De verjaardagskaart voor onze oudste dochter

Even tijd om de kaart te plaatsen die we gisteren aan onze dochter hebben gegeven.
Van Jolanda heb ik zo'n verjaardagskaart voor mij zelf gekregen en die vond ik zo mooi dat ik deze na heb gemaakt.
 Deze keer de kaart in oranje gemaakt
 Alle drie de hoeken heb ik met hetzelfde papier gemaakt.
 De roosjes van het kruitvat erbij gedaan.
 Hier de kaart open.
Wilde een keer even mijn hobbykamer laten zien in opgeruimde staat,meestal lijkt het wel of er een bom is ontploft zoveel haal ik overhoop.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke en het linken ging gelukkig nu weer goed.

28 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wat een prachtige kaart. Heel mooi.

grtjs
Claudia

Ghea zei

wow wat heb je een bjoetie gemaakt Joke, en je hebt ook een prachtige hobby ruimte.
Liefs Ghea

Creahannie zei

Leuk hoor, erg mooi gedaan en prachtige kleuren.
Je hobbykamer is ook erg mooi!!!!, netjes gedaan!!!houden zo :-).

Gr Hannie

Bea zei

Schitterende kaart Joke, supermooi gemaakt in deze leuke kleuren...

groetjes Bea.

Tinie zei

Jammer dat je zo'n opgeruimde kamer laat zien Joke, ik had gehoopt op die bom:) Wat laat je een geweldige mooie kaart zien, ben helemaal weg van het model!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Haha...en hoelang blijft het zo ?? bij mij is het ook altijd een bende, je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je dochter, leuk model en mooie kleurtjes, liefs Ans

corryskaart zei

hoi joke
nou je kaart is erg leuk en vrolijk en zeker in dit model, en zo opgeruimde kamer leuk om dat te zien maar zal de mijne niet laten zien ,haha bommetje plof is hier het gezegde,haha
groetjes corry

KarinsArtScrap zei

ja die is gaaf hele mooie kaart Joke.

gr karin

Lia zei

Vrolijk kaartje, leuk model, nou bij mij ontploft er met grote regelmaat een bom of 2 hoor,
groetjes Lia

Rianne Timmers zei

Nou die kamer ziet er goed uit en je kaartje is ook heel leuk probeer je kamertje zo te houden .
Liefs Rianne

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje en wat ziet je hobbykamer er netjes uit.
groetjes Joke.

Karin zei

Ontzettend leuk Joke!
Fijne avond, gr. Karin

jolanda zei

schitterende kaart heb je voor je dochter gemaakt.
Vind het een heel leuk model.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je voor je dochter gemaakt Joke, ik vind dit model ook zo super, echt top weer.
Liefs van Anita

Renate zei

Kei leuk kaartje. Het modelletje is ook zó leuk. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Je hebt wel een lekker hobbyplaatsje zeg, bij het grote raam.

-xies- Renate.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuk model. Ik heb de beschrijving ook nog liggen en wil hem ook nog een keer maken. Wat een lekker grote hobby tafel heb je.
Op mijn tafel is het ook altijd een rommeltje. vooral als ik net een kaart af heb.
Groetjes, Anja

Nelleke zei

Leuke kaart, eens wat heel anders en het lijkt mij leuk om die ook eens te maken. Groetjes, Nelleke

Anneke zei

Prachtig kaartje joke :)
Groetjes Anneke

Diny zei

Prachtig kaartje heb je voor je dochter gemaakt.
En wat heb jij een gezellig knutselhoekje....bij mij is het ook weleens net of er een bom gevallen is hoor.....dan ben ik meestal met meer dingen tegelijk bezig.

Groetjes Diny

Angelique van der Linden zei

Inderdaad een erg leuk model. Prachtig geheel is het geworden. Wat leuk om jouw hobbykamer een keer te zien. Ik knutsel in de woonkamer, want ik heb op zolder al een schoonheidssalon. Geen kamers meer over verder, maar wel een hele ruime woonkamer met genoeg ruimte voor al mijn spullen. Echt heerlijk, alleen bij mij kan er geen bom ontploffen en laten liggen. Dat is een nadeel, maar ook weer een voordeel. Het blijft netjes.
Liefs Angelique

Rosina zei

Heel mooi kaartje Joke...wat een super leuk modelletje is dat...en ook mooie kleurtjes...
Heel leuk je hobbykamertje....

groetjes Rosina

Cindy zei

Wat een prachtige kaart! Lekker felle kleuren en wat heb je een heerlijke werkplek! GRoetjes, Cindy

Priskilla zei

Prachtige kaart en leuk modelletje!! Leuke hobbykamer, hier is de hobbykamer ook zelden opgeruimd hoor :D.

Groetjes, Priskilla

Antoinette Voorn zei

Wat een gave kaart hij is weer helemaal top! enwat is je hobbyhonk netjes!!

Richtsje zei

Schitterend Joke, ik ken dit model ook en het is inderdaad heel leuk om hem zelf te krijgen en te maken!! En deze is supermooi hoor, je kleurenkeuze, het afdrukje, het is helemaal af zo!

Je hobbykamer is inderdaad erg netjes nu maar ook een hele mooie plek zo onder het raam! Daar kun je lekker werken!

Groetjes Richtje

martina's kaartjes zei

hij is superleuk geslaagd ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Corrie zei

Wauwww wat een gaaf kaartje Joke
een heerlijke hobbyplek heb je

groetjes Corrie

ann van dijk zei

Wat een prachtige kaart Joke.
Liefs Anneke