Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 2 februari 2014

De verjaardagskaart voor Saskia

Het was gisteren dat Saskia Jarig was en zij wou graag geld om knutselspullen te kopen en heel begrijpelijk dat ze om geld vroeg want ze heeft heel veel spullen dus kan ze beter zelf nieuwe knutselspullen kopen.
Bij Anita zag ik deze leuke sketch en met het mooie maja design papier ben ik een schuine easelkaart voor Saskia gaan maken.
 De voorkant van de kaart en de witte bladeren zijn uit gips gemaakt.
 De kaart open 
De binnenkant van de kaart.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kaart met een verrassing heb ze met veel plezier gelezen.Een hele fijne zondag verder en groetjes Joke

18 opmerkingen:

Corrie zei

Een super leuke kaartje heb je weer gemaakt Joke

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat superleuk dat je mijn sketch gebruikt hebt Joke en wat is de kaart voor Astrid geweldig geworden. Ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Cinderella zei

Wauw wat een prachtige kaart Een fijne zondag
Liefs Cinderella

jolanda zei

wat heb je ook dit weer super mooi gedaan

Karin zei

Prachtig Joke, leuk zo'n schuine easelkaart.
Gr. Karin

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke.

gr karin

ANJA 3D zei

Je gaat als een speer, Joke. Ik zag dat ik 3 kaarten heb mis gelopen. En zoals gewoonlijk zijn ze alle 3 schitterend.
Groetjes, Anja

Diny zei

Wat heb je dat leuk gedaan Joke!
De blaadjes van gips zien er heel erg mooi uit....is goed gelukt!
Een prachtige kaart!

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat heb je dat mooi gedaan, leuk model, mooi ingekleurd echt een schatje, liefs Ans

Anneke zei

Wat is die leuk! Groetjes Anneke

Claudia Rogier zei

Hoi Joke.

Wat een prachtige kaart. Super.

grtjs
Claudia

Deborah zei

Het is een pracht van een kaartje geworden! Hele mooie kleurtjes!
Liefs, Deborah

Corrie zei

Hallo joke
Nog van harte met de verjaardag van je nichtje Saskia
Wat zal ze blij geweest zijn met deze prachtige kaart, mooi gekleurd, alles is mooi bij elkaar gezocht.
Prachtig gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Lenie zei

zo dit ziet er prachtig uit zeg.
groeten Lenie

Creahannie zei

Schitterende kaart Joke!!!!
Gr Hannie

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

ann van dijk zei

Wouw Joke wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind hem prachtig.
Liefs Anneke

Rosina zei

Heel mooi kaart Joke...leuk dat schuine easelmodelletje en ook de details erop zijn prachtig!!!

groetjes en een fijne donderdag nog
Rosina