Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 10 februari 2014

De verjaardagskaarten voor de tweeling.

Woensdag zijn ze eigenlijk pas jarig maar ze hebben hun verjaardag gisteren gevierd dus kan ik nu de kaarten laten zien.voor Inge heb ik deze kaart gemaakt
 Het papier komt uit het blok van avec en 
 Betsie ingekleurd met mijn Copics.
 Voor Sjoerd heb ik deze kaart gemaakt nou ben er een hele poos mee bezig geweest om het naar het zin te krijgen maar bij Inking on the Edge zag ik een kaart waar ik mee aan de slag ben gegaan
Ook van binnen de kaart bewerkt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hopelijk kan ik weer gauw wat op mijn blog zetten maar onze kleinzoon is ziek en komt morgen bij ons zodat de ouders toch naar hun werk kunnen.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi joke
nou hopelijk knapt je kleinzoon snel weer op en je kaarten zien er erg mooi lief en stoer uit!
groetjes corry

jackelien zei

Wauw wat een geweldige kaarten heb je gemaakt.
Echt super.
Groetjes Jackelien

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Je kaartje zijn geweldig. De ene een beetje romantisch en het andere net lekker stoer voor een jongen.

grtjs
Claudia

martina's kaartjes zei

superleuke kaartjes heb je hier ! toppie ! mooi !
grtjs,martina
x

Rianne Timmers zei

heel mooi gedaan en sterkte met de kleinzoon .
Liefs Rianne

KarinsArtScrap zei

2 gave kaarten Joke en beterschap met je kleinzoon.

gr karin

Diny zei

Wauw....Joke...heel erg mooi gedaan!
Vooral de kart met sterren is prachtig!
Alvast gefeliciteerd met de tweeling.

Groetjes Diny

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een prachtige kaarten, de ene heel sweet en de andere heel stoer, echt heel mooi.
Lieve groetjes, Danoesja

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Leuke kaarten heb je gemaakt. Mooi gedaan. Vervelend dat Janick weer ziek is. Sterkte met hem morgen.
Groetjes Saskia

Rosina zei

Hele mooie kaartjes Joke, prachtig ingekleurd stempeltje. En ook de kaart met de sterren is heel leuk....

Groetjes Rosina

Renate zei

Beide kaartjes zijn kei leuk gemaakt. Een zoet meidenkaartje, en een stoere jongenskaart.

-xies- Renate.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Heel erg mooi, lekker sweet en rose voor het meisje en voor de jongen, een leuke, stoere,met sterren, echt mooi, liefs Ans

Karin zei

Prachtige kaartjes Joke!
Beterschap met je kleinzoon.
Gr. Karin

jolanda zei

mooie kaartjes

Erica ♥ zei

Wat een gave en stoere kaarten, heel
erg mooi gemaakt ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaarten heb je voor hun gemaakt Joke, ik vind ze prachtig. Beterschap voor je kleinzoon, ik hoop dat hij snel beter is.
Liefs van Anita

Cinderella zei

Hoi Joke,
Twee super leuke kaarten en
hopelijk dat de kleine jongen weer snel beter is
Liefs Cinderella

Cindy zei

Wat een schatjes heb je gemaakt Joke, De Bestiekaart is ook erg mooi! Veel beterschap voor je kleinzoon. Groetjes, Cindy

Creahannie zei

Schitterende kaarten!!!!
Gr Hannie

Lenie zei

prachtige kaarten hoor
groeten lenie

Bea zei

2 prachtige kaartje heb je gefreubeld Joke.....

groetjes Bea.

Corrie zei

wat een mooie kaarten Joke
groetjes Corrie

esmee zei

een vrolijk kaartje