Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 1 februari 2014

Een kaart met een verrassing

Deze kaart heb ik gemaakt voor een van de leidsters van Janicks crèche.Zij vroeg aan karin of zij zo'n kaart kon krijgen voor haar moeder.Dus de vraag kwam bij mij terecht en ben er mee aan de slag gegaan.
Heb voor deze kaart weer het papier van de Action gebruikt toch wel een van mijn favoriete kleuren.
De voorkant van de kaart.
 Tilda met copics ingekleurd
De binnenkant van de kaart waar ze wat merci's of iets anders in kan stoppen.
Ben benieuwd wat haar moeder ervan zou vinden.
Wil Rosina welkom heten op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke reactie's op de KKT kaart,heb ze met heel veel plezier gelezen.
Eigenlijk wou ik vandaag de kaart voor Saskia laten zien want zij is vandaag jarig maar dat komt waarschijnlijk morgen want ze kijkt misschien nog wel op haar blog.
Groetjes en een fijn weekend 

22 opmerkingen:

jackelien zei

Wauw erg mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien

Corrie zei

Hallo Joke
Het zijn jou favoriete kleuren, ook de mijne hoor, dus je begrijpt wel dat ik helemaal weg ben van deze prachtige kaart.
Lieve groetjes,Corrie

Bea zei

Hallo Joke, wat een prachtige kaart in deze kleuren, ja je weet nooit of ze kijken daarom plaats ik morgen ook pas iets want dat geef ik vanmiddag weg aan mijn schoonzusje waar we straks heen gaan....

groetjes Bea.

Diny zei

Wat een mooie kaart Joke.
leuk die opening aan de binnenkant waar je wat lekkers in kan doen....zal wel gewaardeerd worden!

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat een schitterende kaart, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

jolanda zei

schitterende kaart

KarinsArtScrap zei

wat een super mooi doosje Joke en zo mooi bewerkt.

gr karin

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaart....Top!

jaimie zei

Hallo,

Wat mooi en wat moet dat een werk zijn geweest.

Groetjes, Jaimie

Rosina zei

Hoi Joke..

Een heel leuk kaartje in hele mooie purper/lila kleurtjes ook prachtige accentjes erop...en die frantage maakt het echt speels...leuk ook dat je er war merci-tjes in kan stoppen een leuke verrassing voor de ontvangster...
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Paars is ook zo'n mooie kleur, je hebt de afdruk super ingekleurd en je kaartje is weer top..liefs Ans

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Ben benieuwd naar mijn kaart... Er gaat niet boven zelfgemaakte kaarten in het echt bewonderen.
Groetjes Saskia

Ghea zei

wat een BEELDSCHOON kaartje Joke,
mijn complimenten.
Liefs Ghea

Karin zei

Ontzettend leuk Joke!
gr. Karin

Claudia Rogier zei

Hoi,

Wat een lief kaartje.

Kei mooi.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je dochter. Deze kaart is mooi met dat paars en tilda met de bloemen in haar hand. Zin in het voorjaar. Groetjes, Nelleke

Renate zei

Het is echt een pareltje, super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Rebecca zei

Een prachtig kaartje Joke.

groetjes Rebecca

Corrie zei

wauwww wat mooi joke
groetjes Corrie

Marianne zei

Ziet er weer geweldig uit.
Fijne zondag.
Liefs, Marianne

esmee zei

een mooi kaartje

Angelique van der Linden zei

Erg leuk geheel. Die tekst van different colors blijft geweldig. Ik heb hem ook liggen, maar nog nooit gebruikt. De kleu is ook erg mooi.
Liefs Angelique